Ingen avtaler

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Endelig er jeg ferdig med en av de tre store tingene som stresser meg for tida. Den siste matteinnleveringen er herved ferdig! Nå mangler jeg bare matteeksamen og pedagogikkeksamen… Det går seg nok til.

Av en eller annen grunn ble leserantallet mitt doblet over natta, så jeg får nesten angst fordi jeg føler forventningspress om å skrive et nytt innlegg. Derfor kom dette lite gjennomtenkte innlegget, med mye rot, opp i dagens lys.

I dag har jeg faktisk ingen planer (Les: avtaler). Dermed vil dagen bli brukt til å lage laks og potetbåter til middag, skrive på PEL-eksamen og så gå en tur med hunden eller trene. En skikkelig nyttedag med andre ord. Wish me luck with that! 🙂


Siden jeg fremdeles er litt i pausemodus, sånn fotomessig, slenger jeg inn et tilfeldig bilde av hovedkulissene til (den yet to become) storfilmen “Skumringslandet” som ble filmet hovedsaklig her i bygda. Tror det blir rått! Og Thomas er med som statist i filmen 🙂

Forresten: I morgen kommer et innlegg om bryllupet mitt; Hvilket fargetema vi har planlagt!

Hva gjør du når du ikke har noen planer en dag?

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *