Nå har jeg slappet av!

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Jeg skrev i forrige innlegg at jeg var ganske sliten, og fikk noen veldig hyggelige meldinger om at jeg må ta vare på meg selv (Jeg fikk nesten smaken på å skrive sutre-innlegg!). Men jeg gjør det altså! -tar vare på meg selv. Jeg tror jeg kjenner mine egne grenser nokså godt, og liker jo å ha mye å gjøre. Men kjente virkelig at NÅ var det på tide å slappe av.

Så denne helga har jeg bare bakt boller, sydd en del på nyttårskjolen min(Den blir flott!), bakt pizza, ryddet i huset, ikke skrevet på eksamen (!), Lest herlige skjønnlitterære bøker, hatt forening hos meg og bakt muffins med marshmallowtopping. Med andre ord slappet skikkelig av 🙂

Noen av bildene ble litt random. Men det går fint! 🙂

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *