Å være helt slått ut

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Jeg stod opp, kledde meg og spiste. På den korte arbeidsdagen var jeg helt slapp. Etterpå ble jeg sittende i sofaen, og følte meg helt utkjørt i timevis. Fridagen ble en lang, slitsom dag der jeg ikke fikk gjort noenting. (Eller, jeg bakte kannelboller, da!) Så hva skjedde egentlig, tenkte jeg med meg selv? Hvorfor ble en potensielt super dag til en dag med latskap, slitenhet og rastløshet?

Jo, for det første har jeg hatt to vanvittig stressende uker. Med litt for lite søvn, og litt for mye aktivitet. Når til og med forrige helg ble okkupert av masse aktivitet og lite ro, tror jeg at jeg virkelig trengte å slappe av litt. Så i går ble det til at jeg la meg klokka åtte om kvelden, og sov i mange, herlige timer. Tror at man har godt av en rolig dag innimellom, jeg.

Men i dag håper jeg at jeg er tilbake til alt det kjekke man kan kose seg med her i livet 🙂

6 kommentarer

6 thoughts on “Å være helt slått ut

  1. Snille deg!
    Jeg holde på å lære meg at hard arbeid krever hard avslapning!! Lytt til kroppen din, slik at du ikke sliter deg ut….Det er ingen tjent med!
    God, avslappende helg!!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *