Inspirert og Travel

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Fremover

Jeg har massevis av ting å få gjort fremover. Skolen krever sitt, både når det gjelder lesing, oppgaver og innleveringer. Jeg tenkte meg om her en dag, og fant egentlig ut at jeg har planlagt hele dagene mine frem til fredag neste uke. Det blir altså første dagen med litt fritid! I mellomtiden skal jeg ha jesusgruppe, treffe gamle venner, skrive på eksamen, jobbe, prøve å få tid til Thomas og være på Agenda 1. Agenda 1 er et læringsfelleskap for ledere i ungdomsarbeid som er arrangert av Imikirken i Stavanger. Så der kommer jeg til å være hele helga. Men jeg klager ikke! Koser meg med å gjøre (nesten) alt det jeg gjør!

I dag

Heldigvis hadde jeg fri fra skolen i dag, fredag, så jeg har fått tid til å sende inn eksamen til læreren for første underveisvurdering, handle inn litt for mamma til helga, levere bøker på biblioteket, hjelpe til med en krise-situasjon i blomsterbutikken, pakke i sammen alt jeg trenger til en helg borte, og nå skal jeg danse Zumba også før det er tid for å reise. Er veldig fornøyd med min egen innsats!

Hobbyfronten

Jeg har mange prosjekter på gang på hobbyfronten. I går startet jeg å sy på Kjole nr.3, Nyttårskjolen min. Tror det blir veldig bra! Dessuten har jeg to strikkeprosjekter og to hekleprosjekter på vent. Håper på å få gjort noe med dem i helga. For ikke å snakke om at jeg har begynt å tegne igjen! Ble så enormt inspirert av Julietta, da jeg var i London. Du kan se bildene hun har laget her. Jeg tok meg den frihet å låne et av dem:


Og dette tegner hun med helt vanlig kulepenn! Utrolig kult! 🙂

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *