London – Somethingsomething

Categories G Reise og ferie

 

 

 

 

Den første dagen i London har vert utrolig gøy! Jeg har fått sett mange ulike bydeler, og opplevd flere sider av London allerede. For ikke å snakke om at jeg har brukt mye penger… Mange ting er et hakk billigere enn i Norge, men når man først føler at det er billig, er det helt vanvittig hvor fort pengene flyr.

Men nok om det. Jeg og Benita har i dag vært i Waterloo og sett “Eye of London,” Vi vandret rundt i gatene og kikket litt, men fant ut at hvis vi skal opp i “øyet” så fikk det bli en annen dag, fordi bilettene på nettet var betraktelig mye billigere enn de på stedet.

 

 

 

 

 

Vi var på det store, spennende markedet i Soho, hvor jeg kjøpte meg indisk mat, to kjoler og litt småting. Der var det alt fra fargerike, indiske butikker som luktet kvalmende av tung røkelse til mørke gotiske butikker med korte svarte kjoler fulle av nagler, og igjen til de søteste søte vintage-butikker som selger rosa sko og gamle instrumenter.

 

 

Vi var også ved Oxford Circus og handlet på primark (Det øverste bildet er tatt der). En fantastisk butikk med enormt masse klær, og veldig lave priser. Eneste bakdelen var at det krydde av turister som oss selv. Jeg klarte allikevel å raske med meg en god slump med nytt undertøy, en genser, en pysjbukse og noen sokker. Kjekt med noe nytt! Til slutt vende vi jo da tilbake til Wimbledon, hvor Benita bor. Koser oss i kveld med pizza, is og lekser…

    

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *