Stress og reise til London

Categories G Reise og ferie

Som jeg skrev i forrige innlegg, skulle dette bli en spennende uke.

Når jeg ser tilbake, så ble den veldig slik, men det var også nokså preget av stress. Jeg stresset med å rekke Skole, Ungdomstyremøte, Jesusgruppe og lekser. Så stresset jeg med å pakke på tirsdagkvelden. Kom seint i seng. Så stresset jeg med å stå opp tidlig, dusje og komme meg på skolen. Jeg stresset ikke så mye før etter pedagogikken; da stresset jeg supermasse med å få ferdig matteinnlevering. Rett etter skolen (var på skolen til klokka 5) skulle jeg til flyplassen. Jeg stresset ikke så mye med å komme meg til Sola (takk, Malin <3) Men jeg stresset veldig da jeg ankom London å skulle finne fram i kaoset.

Men med å følge strømmen, og få veiledning på telefon (av Benita) kan tydeligvis selv dem mest retningsløse person finne frem i storbyen! Jeg kom meg på toget mot Victoria, og hoppet av på rett stasjon. Der traff jeg Benita og fikk mine første glimt av røde busser, gammeldagse taxier, og flotte murhus! Benita bor sammen med 5-6 andre personer, men har eget rom vi to sover på. Kos!

Dagen i dag skal brukes til å kikke seg litt med rundt i byen, etter at vi har startet dagen med “Eggs and Bacon” og Kakao med Marshmallow Fluff. Digg!

4 kommentarer

4 thoughts on “Stress og reise til London

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *