Åpen luke i programmet

Categories B opplevelser og hverdagsliv

En fridag der jeg kunne gjøre hva jeg ville! Det er sjelden vare her i gården. Jeg pleier alltid ha noe planlagt jeg gjøre hver dag. Men fredag var hele dagen fri, og jeg hadde nesten ingenting veldig viktig å gjøre som måtte gjøres akkurat da. Slik ble dagen min:

*De første timene på dagen ble jeg sittende med matte-innlevering. Jeg kom omtrent halvveis, og har nå gjort den halvdelen jeg kan klare alene. Jeg forstår virkelig ikke hvorfor pensum må sveve så vanvittig høyt? Jeg trenger da virkelig ikke å lære alt dette for å bli mattelærer fra 5. til 10.klasse? Men eksamen skal bestås “okke som.”

*Jeg kjente kriblinger og irritasjon i hele meg. Orket ikke sitte mer, og orket i hvert fall ikke noe mer matte. Så jeg gikk en tur ut. Hadde allikevel et ærend i banken. Det tok ikke lange tida i banken, men på veien tilbake traff jeg på Ida. Så vi vandret litt rundt på haua, mens jeg tenkte på at det er vanvittig sjelden at jeg gjør nettopp det; vandrer formålsløst rundt. Men etter litt mer vandring, fikk jeg et formål, og satte nesa mot Thomas sitt hus.

*Thomas kom tilbake fra jobb rett etter at jeg hadde kommet hjem til ham. Tror han ble en smule overrasket, men det var bare morro (Jeg er veldig glad i overraskelser). Uansett: jeg hang med Thomas litt, før jeg var ute på kvelden med kjekke ungdommer og spiste vårruller! Digg 🙂

 

*Til slutt må jeg bare nevne at jeg er omtrent klar for å reise til London på onsdag. Har fått pakkeliste av min kjære Benita (som jeg skal besøke): 

-Julemarsipan

-Julebrus

-Ei trusa, så du ikje lokte ud heila flye på veien heim.

Joda, ikke noe problem å pakke etter slike lister. Alt jeg mangler er julebrusa! Jo, også må jeg jo levere den hersens matteinnleveringen :/

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *