Ulike hverdager…

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Et av de mest interessante stedene å sitte å se på mennesker, må være på en rutebilstasjon, tenker jeg da jeg sitter midt i Sandnes sentrum og betrakter verden rundt meg med nye øyne. Det finnes virkelig alle slags mennesker her! En skitten mann med en knall rosa sekk på ryggen rusler rundt og stikker hendene ned i søppeldunkene. Plutselig lyser han opp litt, og trekker takknemlig opp en flaske som lukter av noe surt. Forbi ham løper to tenåringsgutter med sekkene slengende på ryggen mot toget som akkurat kommer inn på stasjonen. Jeg følger guttene med blikket til de er kommet seg på, og legger så merke til en kvinne som også springer i retning toget. Hun er ikke så heldig, og må gi opp idet toget starter igjen med en syngende lyd som jeg kan høre helt ned til der jeg sitter. En gammel mann med hatt og frakk rusler rundt uten mål og mening, og en tenåringsjente setter seg alene på en benk med nistepakken sin. Hun blir umiddelbart omgitt av duer og en og annen måke…

Jeg koser meg av og til med å sitte å se på mennesker. Spesielt når det er så mange forskjellige av dem!

Sånn utenom det, så er jeg enda ganske stresset av alt skolearbeidet som skal gjøres de neste dagene (er nok derfor jeg blogger igjen, i stedet for å lese lekser…) Men har kommet litt i gang.

I dag er forresten dagen da jeg skal bestille biletter til Brasil-turen! Gleder meg så enormt! For ikke å snakke om at jeg reiser til London om EN UKE! Blir rene reisebloggen dette….

Hverdagen fortsetter med venneturer, bowling, jesusgruppe, forening, skolearbeid og litt jobbing og pengesutring(siden jeg synes jeg har litt for lite av dem). Hvordan er din hverdag for tida?

Puttet inn et bilde av den søte ugla til Bente. Litt sånn, bare for å ha et bilde, Liksom.

2 kommentarer

2 thoughts on “Ulike hverdager…

  1. Det er skikkelig gøy å sitte og observere folk litt, ja, spesielt når man studerer psykologi! Hehe 😉 Du er _kjempeheldig_ som skal til London, forresten!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *