Overveldende Arbeidsmengde

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Jeg blir så stressa når jeg kommer tilbake til skolen etter en høstferie og oppdager at vi har en milelang innlevering i matte, en innlevering fra praksis, en fullpakket friukes lekser som er forsømt (pluss denne ukas lekser) og en eksamensoppgave som skal kommes i gang med. Det eneste som er startet ordentlig på er praksisoppgaven. For ikke å snakke om at jeg har planer hver kveld denne uka, og reiser “Across the pond” neste torsdag.

Det er så overveldene at jeg måtte blogge om det. Imens jeg, kl. 06.00, sitter på bussen og prøver å forstå deriverte og kontinuerlige funksjoner kan du ta deg tid til å puste og være takknemlig for at du ikke har det så travelt som meg.

Hvis du, mot formodning, skulle ha det slik som meg, får du også få hodet tilbake i boka med en gang du har lest ferdig dette innlegget…

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *