En god nyhet!

Categories G Reise og ferie

Det popper opp i hodet mitt fra tid til annen, og da kan jeg ikke annet enn å si det til noen. Kan ikke annet enn å smile og være glad. Det er rett og slett så utrolig spennende! Nå er det altså bestemt! Jeg skal til Brasil med Bente. Vi skal fly til Sao Paulo i begynnelsen av februar, og vi skal tilbringe to uker med å se nye ting, oppleve en helt annerledes kultur, og få gjøre en forskjell! Dette blir første gangen jeg er utenfor Europa, og mitt land nr. 22. Det blir nok en god blanding av ferietur og meningsfull jobbing. Wow!

Så dette svirrer rundt i hodet mitt nå:

(Bildene er ikke tatt av meg)

 

Innimellom all tenkingen på Brasil er jeg littegranne lei meg for at høstferien er ferdig nå… Men denne dagen skal nytes masse uansett 🙂

1 kommentar

1 thought on “En god nyhet!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *