Årets Julekort

Categories A Hobby

Jeg er gira på jul, det er ikke til å stikke bak en stol. Så nå er altså julekortene bestilt. Det er kanskje en smule tidlig, men da har jeg god tid til å få kortene, finne ut hvem jeg skal sende dem til, og faktisk få sendt dem i god tid før jul. Jeg skal forresten sende ut sammen med forloveden i år 🙂

Det er litt vedmodig å røpe hvordan det ser ut her på bloggen, men jeg gjør det allikevel, for det er så gøy å dele, og kanskje til og med få noen tilbakemeldinger på kortet. Vi har laget alt selv. Jeg sydde kjolen og slipset, Thomas tok bildene i sitt hjemmesnekrede studio, og vi redigerte dem sammen i Photoshop. Og her er resultatet:

 

Vi valgte å bestille dem som vanlige bilder (ikke spesielt i kort-format) fordi det var billigere. Og vi bestilte hos Fujidirekte. Det er absolutt min favoitt å bestille bilder hos, for det er ganske billig i forhold til alle andre jeg har prøvd, og kvaliteten er også bra. Slik får vi altså 60 bilder for 88 kroner (inkludert frakt). Ikke værst!

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *