Sying – Julekjolen er ferdig!

Categories A Hobby

Etter mye sying og om og men har jeg endelig blitt ferdig med kjolen jeg har sydd (min andre kjole!).Den har egentlig vært ferdig ganske så lenge nå, men jeg har ikke fått tatt bilder enda. En annen ting er at jeg ville slå to fluer i en smekk, og ta julekotbilder med Thomas i samme slengen! Så jeg måtte også sy ferdig slipset hans i den samme fargen. Men nå er altså kjolen og slipset sydd, og bildene tatt. Vi har til og med bestilt julekort! Så nå gleder jeg meg skikkelig til å få dem i posten og begynne å planlegge hvem vi skal sende til…

Men dette innlegget handler altså om kjolen min. Den er satt sammen av fire deler; skjørt, belte, og to deler til toppen. Jeg er ganske fornøyd, men ser en del forbedringspotensiale i glidelåsen. Skal bruke kjolen på julebord sammen med min kjære, og også på julaften med familien (mest sannsynlig).

    

Neste skikkelige prosjekt blir nok en nyttårskjole. Jeg kjøpte nettopp stoff til den i går. Nå må jeg bare planlegge litt nøyere hvordan den skal bli…

2 kommentarer

2 thoughts on “Sying – Julekjolen er ferdig!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *