Forening med slipslaging

Categories A Hobby

Onsdag var satt av til forening. Allerede klokka ett var de første av oss i gang. Bente’s prosjekt var å sy en kjole/bluse i et beige stoff med blått mønster på. Mitt var å sy matchende slips til finkjolen jeg har sydd. Men litt utpå dagen tok vi oss en pause og gikk ned til sentrum for å handle alt det nødvendige for å lage lasagne. Så da de andre kom klokka fire var maten klar.

 

Etter maten var det tid for brownies og is. Det ble mye kos, gutteprat, og tøys før vi gikk tilbake til arbeidet.

 

Tross alle prosjektene jeg hadde tenkt å ferdigstille denne dagen, var det bare ett som fikk oppmerksomhet. Det tar altså masse tid å sy et slips! Men til slutt gikk det, og det mye bedre enn jeg kunne håpt på. Det så litt rart og skjeivt ut en stund, og jeg fryktet det verste. Men til slutt ble resultatet slik du kan se til høyre nedenfor. Hvis du også vil lære å sy slips, så brukte jeg denne videoen(tips: hopp over de første 10 minuttene) til inspirasjon. Jeg laget et mønster selv, og sydde omtrent som på filmen.

    

 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *