Frihetsnøkler, innflyttingsfester, bukseprøving og andre ting jeg bruker tiden på

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Nå har jeg endelig fått nøkkel-smykket jeg bestilte på ebay for 6 øre 😀 Er veldig fornøyd, og skal absolutt bruke det på frihetsdagen, slik arrangementet Key2Free oppfordrer til!

 

Lørdag var jeg på innflyttningsfest i Sandnes. Utrolig kjekt å se den flotte leiligheten Vibeke og Prince har fått seg! Vi ble vartet opp med nydelige salater, og jeg fikk til og med medisin. Jeg var ganske syk akkurat da, og Prince jobber jo tross alt på et apotek. Det beste var at medisinen virket. Se det fine paret =)

Ellers har jeg sett <denne> interessante filmen om faste, og hvilke sunne effekter det kan ha på kroppen. Jeg vurderer å prøve det en gang! Hvis denne filmen ble for lang kan du kose deg med en film som viser 50 måter å gå med skjerf på <her>. Den varer kun fire og et halvt minutt. Enjoy!

I dag gikk denne feriedagen til en kvadrat-tur med Yvonne. Jeg kjøpte blandt annet en ny bukse! Det er jeg kjempefornøyd med for jeg har bukse-kjøpe-vegring. Og bukse-prøve-vegring. *Klapp på skulderen til meg*

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *