Høstferien til nå

Categories B opplevelser og hverdagsliv

De to første dagene av høstferien har jeg jobbet hardt. Jeg har nok hatt en litt uheldig arbeidsstilling også, for jeg har blitt skikkelig vond i ryggen (eller kanskje jeg bare har brukt noen ukjente muskler. Noen som vet hvordan jeg kan kjenne forskjellen?). Men jeg tror kanskje ryggen min har begynt å tilpasse seg, for det var værre første dagen. Nå har jeg altså klippet og lukt 300-400 roser. Da er jeg omtrent halvveis i drivhuset. En passelig jobb for en høstferie, med andre ord.

Men i dag har jeg bedt meg fri, for i dag skal det forenes på forening! Planen er å sy ferdig et slips som skal brukes på et spesielt bilde. Kan noen gjette hva det bildet skal brukes til nå snart? …Jeg har også tenkt å sy noen andre småting, for eksempel en rispose til min kjære som han skal bruke til “kamerastativ.” Tror det blir bra!

Jeg nyter virkelig å ha ferie, og å ikke tenke på studiene i det hele tatt. Gruer meg litt til virkeligheten setter inn. Men det går nok bra. Desuten skal jeg til London om to uker! Tsjoho!!

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *