Tanker om en høstferie

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Jeg trodde jeg hadde kommet forbi tiden med slapphet, snørr og nysing. Men nå har en ny forferdelighet rammet meg. Hoste. I går var det så vidt jeg hadde noe stemme igjen på innflytningsfest. Men jeg tar det med godt mot, og overbeviser meg selv om at jeg er på bedringens vei. Sola skinner, og høsten har den siste uka marsjert inn i bygda som en voldsom hær med oransj-farger, kraftig vind og luft som er så kald at jeg må gispe etter pusten når jeg kommer ut.

Det er helt vanvittig ultra-super-herlig at jeg har høstferie nå! Den skal virkelig nytes i massevis av fulle drag! Jeg skal ikke reise noen steder, men skal tilbringe tid med venner, på sy-forening og litt med kjæresten. Thomas jobber kveldsskift denne uka, så det spørs vel litt hvor mye vi treffes… Men fredag har i hvertfall begge fri, så da må vi finne på noe kreativt og morro. Forresten. Jeg glemte nesten at jeg skal jobbe! Denne jenta skal klippe roser til uka!

Jeg blir dradd i mellom sparing og bruking. Det er så mye jeg vil kjøpe! Men så ligger vissheten der om at jeg snart sikter inn nesa på London. Da er det greit å ha litt lommerusk… Wish me luck!

2 kommentarer

2 thoughts on “Tanker om en høstferie

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *