Hvem hadde trodd det?

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Hvem hadde trodd at lillebror skulle flytte ut før meg? Ikke jeg i hvert fall. Men nå er det gjort. I dag reiste han til Tønsberg med flyttelasset. Og Tønsberg er ikke bare en småtur heller! Der skal han gå på privatskole, andre året på videregående. Legger med et bilde av ham under her. Sjarmerende, eller hva?

Nettopp nå er jeg egentlig klar for senga, forholdsvis tidlig på en lørdagskveld. Hjemme alene. Det er veldig merkelig å ikke ha en eneste plan på en lørdags kveld, men det er nok slutt på det fra nå av. Jeg merker bare allerede hvordan kalenderen har begynt å fylle seg opp siden jeg kom hjem for to dager siden. Jeg kommer nok også til å være en del alene hjemme den neste uka, for da reiser mamma bort noen dager. Godt at jeg i hvert fall har hunden her!

 

Det hjalp heller ikke på humøret å ta turen innom It’s Learning å se at vi allerede har fått masse lekser i en bok jeg enda ikke har kjøpt! Nedtur.. Jeg gruer meg litt til å begynne på skolen igjen; da må man tenke så masse! Kunne hatt uendelig ferie, jeg. Blir bare ikke lei!

Ellers er jeg enda ikke ferdig å blogge om alt det spennende som skjedde på teamturen, men det tar bare litt tid. Følte bare for å skrive dette informative “just-the-way-I-feel-now” -Innlegget. Jeg har forresten byttet bakgrunn på pcen min (til bildet under, som jeg tok på teamturen). Synes dette bibelverset var så bra 🙂 Ber den bønnen rett som det er både for meg selv og vennene mine.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *