Confession: Dato og Fargetema planlegges til bryllup

Categories U Bryllup

Nå som vi er forlovet, så har vi jo begynt å småtenke litt på bryllup. Vi har ikke tenkt til å gifte oss før i 2014, og dermed er det litt tidlig å planlegge så enormt mye. Men jeg tenker at ting som fargetema er greit å ha i boks en stund på forhånd; så kan man se etter pynteting, og tenke lenge på utformingen av innbydelser osv… Jeg kjenner at jeg gleder meg til å planlegge tidenes bryllup for meg og Thomas. Jeg kommer bare til å gifte meg en gang i livet, og da skal det gjøres skikkelig!

Så jeg kikker sånn smått på farger og temaer, men vi har nesten egentlig bestemt oss litt. Tror jeg venter litt lenger med å avsløre hvilke farger vi tenker på…

Her er forresten et litt mer skikkelig bilde av ringene våre, tatt av Thomas;

2 kommentarer

2 thoughts on “Confession: Dato og Fargetema planlegges til bryllup

  1. Hallo! He du sagt A, så må du sei B! Hehe 😛
    Så fantastisk nydelig design du he fått deg! I love it! Übarkoselige farga å alt!

  2. benita: Håhå, vikti å skaba litt spenning å forventning, vett du! 😉
    Tusentusen takk! Betyr mye frå ein kommane mester-designer av verdens beste tegnefilma(ellar nåe i den duren) 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *