Kjolen jeg syr

Categories A Hobby

 

Nå har jeg endelig somlet meg til å ta bilde av kjolen jeg syr. Jeg er virkelig gira på dette prosjektet, og håper virkelig at den blir så bra som jeg ser for meg…

Under ser du bilde av de første skissene av kjolen. Stroppene skal ikke være i kryss, og skjørtet ble litt annerledes enn jeg klarte å tegne, men ellers går det meste etter planen.

 

Til nå har jeg nesten laget ferdig skjørtet, har klippet til (og begynt å sy) toppen, men mangler beltet. Det er imidlertid ikke så mye arbeid. Den største utfordringen er nok å få toppen til å passe godt, og se bra ut. Men jeg skal klare det! Slik ser kjolen ut til nå:

Siden jeg ikke har med meg symaskinen spørs det vel om jeg blir ferdig før jeg reiser hjem igjen. Så imens har jeg begynt på et lite hekleprosjekt. Er ganske sikker på at det kommer til å bli noe veldig flott, er bare ikke helt sikker på hva enda…. Kanskje jeg slår til med en hekle-kjole?

Eller hva tror du?

 

4 kommentarer

4 thoughts on “Kjolen jeg syr

  1. Åh, så stilig! Synes selv sying er så utrolig gøy og spennende. Man kan lage så veldig mye forskjellig – og fint! 😀 Fikk symaskin i 18-årsgave for et par uker siden, og er stoorfornøyd!!! Nå bærer det hjem for å være kreativ…. hihi!
    Håper du får en superfin dag videre, jeg synes bloggen din er så inspirerende! Du er dyktig 😀

  2. ~Forfatterspiren & Dataingeniø: Takk for koselig kommentar 🙂
    Jeg er ikke flink i det hele tatt jeg heller, men håper å bli det! I mellomtiden så får jeg prøve og feile 😉

  3. Ingvild: Tusen takk! Blir glad av sånne hyggelige kommentarer 🙂 Lykke til med videre prosjekter, og jeg ønsker deg også en kjempe-dag! 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *