På Reisefot

Categories G Reise og ferie

Sitter på flyplassen i Riga og venter. Det har jeg gjort de siste fire timene, og det skal jeg også gjøre de neste fire timene. Angrer kanskje en smule på at vi valgte billigbiletter…

 

 

Men uansett: Jeg har det jo ganske fint. Sola skinner utenfor, Thomas ligger å sover så søtt, og jeg gleder meg til 30 grader, sol og gode venner i Tyskland! Denne uka skal vi to på ferie i Tyskland og besøke et vennepar som er misjonærer der. I helga skal jeg og Thomas være med litt på “Gatekirken” som Johnny og Miriam driver i München. Etter det får vi nok litt tid til ferie også. Kjenner det skal bli veldig spennende, og jeg digger at jeg egentlig ikke vet hvilke, og hvor mange land jeg skal til den neste uka. Egentlig vet jeg ikke så mye i det hele tatt. Glede.

 

 

I natt har vi sovet i Stavanger-området, hos broren til Thomas, slik at vi skulle slippe den lange kjæreturen tidlig, tidlig i dagtidlig til Sola flyplass. Stakkars Thomas sov nesten ikke i det hele tatt, fordi han hostet så. Men før all ikke-sovingen fikk vi tatt oss en tur på Dolly Dimples og en tur på Sola-Stranda. Kos!

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *