Skygger fra Fortiden

Categories H bok

“Noen ganger finnes det håp blandt Skygger fra fortiden.”

Tittel: Skygger fra fortiden

Forfatter: Karen Kingsbury

 

Innhold: Boka tar opp tema som ekteskap, sex, abort og tilgivelse. Det er en roman som handler om Brad og Laura som snart skal gifte seg, men Brad har noe i fortiden sin han må ordne opp i før han kan gå videre inn i det nye livet som gift. Romanen er skrevet på en lettfattelig og smart måte.

 

 

Min Mening: Synes boka var veldig spennende, og lett skrevet. Menneskene virker troverdige og ekte, og det er mange dype, gode poenger. Jeg liker også den gode moralen som kommer frem i boka, og at den har fokus på at man ikke må være perfekt, men at det viktige er å søke Gud om hjelp. Det hendte flere ganger at jeg fikk tårer i øynene (og det pleier jeg nesten aldri å få av bøker).

 

Jeg vil gi boka karakteren 5. Den er spennende og fengende, og vekket virkelig følelsene mine. Anbefales som ferie-lesestoff (kanskje helst til jenter)


Noen andre som har lest boka, eller kunne tenke seg det?

1 kommentar

1 thought on “Skygger fra Fortiden

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *