Pust i bakkene

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Jeg kjente at det var godt å ha denne søndagen til å komme litt til hektene igjen etter en travel uke. Uten noen veldig bindende planer ble dagen tilbrakt sammen med den snille Gutten Min, og en god bok. Livet mitt virker kanskje ikke så travelt her på bloggen, men det er fordi jeg er så travel at jeg bare rekker å blogge om en brøkdel av alt jeg gjør.

Har også en del planer for uka som kommer, samtidig som jeg vet at det er en av få uker jeg ikke er ute å reiser nå i sommer (skal reise i 5-6 uker til sammen).. Men jeg gleder meg masse til alt! Skulle bare hatt en evighet med mere tid. Jeg får liksom aldri nok tid til alt jeg skulle gjort. Jeg har forresten blitt helt hekta på å lese blogger, og i det siste har jeg omtrent funnet meg en ny interessant blogg hver dag; Jeg leser bare flere og flere! Det er så spennende å lese om folk som har andre liv enn meg; og det er mange gode skribenter der ute i virvaret av dårlige blogger 😉

I natt har jeg ikke sovet så fælt mye, så det blir nok tidlig i seng i kveld. Var i bursdag i Egersund i går, og stod opp tidlig igjen i dag. Men sånn er det. Blir nok litt tidlig kveld i kveld.

Nå som jeg har begynt å lese litt igjen, kommer det kanskje snart et bok-anmeldelse-innlegg for boka jeg leste ut i dag. Så forresten også at mamma hadde kjøpt en bok som så interessant ut; Reddet av John Bevere. Gleder meg til å ta fatt på den 🙂

En annen artig ting er at jeg har kikket på gamle bilder, og finner utrolig mye rart fra tidligere år. Vanligvis når jeg “dykker ned i bildearkivet” har jeg holdt meg til årene etter jeg fikk speilreflekskamera (2010), men egentlig har jeg masse gøye bilder før det også. Bare i en smule (eller to) dårligere kvalitet. Her er noen gode sommerminner:

2009: Thomas kaster en bøtte med vann på meg. Dette var ganske nylig etter at vi hadde blitt sammen.

Herlig å gå barfot i gresset tidlig en sommermorgen mens rådyrene beiter sløvt i skogkanten.

Det året små frosker invaderte Stavsjø (der pappa bor) (2009)

En herlig badetur med go-gjengen i 2008. Skjønnt! (Morro å se hvor mye eldre folk har blitt på de fire årene)

1 kommentar

1 thought on “Pust i bakkene

  1. For noen herlige bilder! Kjenner jeg er veldig klar for sommer!:) Det er gøy å lese gode blogger ja, og må si din troner som en av mine favoritter!:)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *