I dag hadde jeg en skikkelig bomtur. Kjørte helt til Flekkefjord for å hente en eksamensoppgave fra i fjord (to malerier jeg ble ganske fornøyd med), Men da jeg kom frem, viste det seg at de hadde funnet fram feil oppgave. Måtte til og med kjøre alene begge veiene, på tross av at jeg hadde håpet på å plukke opp en haiker (Les: Monica)

Allikevel var ikke turen helt bortkastet. Det viste seg at hun jeg snakket med der inne (kontordama) faktisk husket meg! Og hun sa til og med: “Jeg husker deg! Det var du som var så flink til alt mulig! Strikking og hekling ogsåvidere.” …Jeg kan leve lenge på den!

Dagen har ellers også vert ganske innholdsrik. Var vikar på skolen (Spennende!), og har brukt hele ettermiddagen på å filme! Tror vi kommer til å lage en helt Awesome film 🙂 Men mer om den senere…

Siden alle avsluttninger begynner på denne tiden, skal jeg bruke morgendagen på jesusgruppeavsluttning. Var på avsluttning med den andre Jesusgruppa i går, så da går alt bort på en uke. Mandag skal vi også ha avsluttning for ungdomsstyret. Blir litt trist av å slutte av med alt som er bra! Nå må jeg snart begynne med noe nytt! (Hva er det jeg skriver? Jeg har da nok i massevis av ting å gjøre…). Uansett: En ny ting jeg gjorde i dag, var å gå på biblioteket å låne en bok! Det har jeg ikke gjort på år og dag (ok, ikke helt ny, men det var et nytt bibliotek, og jeg lånte forresten to bøker) Nå som det er ferie, tenker jeg å etterhvert få tid til å lese andre bøker enn bibelen også innimellom.

Nå har jeg nettopp skrevet et innlegg med rekordmange paranteser (det er fordi jeg har et veldig bablete humør (og må legge til masse unyttig (eller nyttig?) tilleggsinnformasjon)). Derav kom også tittelen.Tror egentlig ikke jeg liker paranteser. De gjør det bare forvirrende å lese, og kan stort sett kuttes.

Håper dere har en fin start på sommeren allesammen! Nyt det mens dere kan, for sommeren varer bare en tidel så lenge som vinteren!

1 kommentar

1 thought on “(BABL(?))

  1. Helt sant det du sier om sommeren! Men satser virkelig på litt finvær når jeg “slipper ut” fra psyken. hehe. Ellers blir jeg sur.
    Jeg liker paranteser;) Både unyttig og nyttig informasjon:D

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *