Hadde en vanvittig hard og travel dag i går! Jeg jobbet egentlig over 12 timer. Det var Åna-Sira-Dagen. I den alledning rigget de opp noen salgsboder, en scene og et stort partytelt. Jeg og Anders (lillebror) var der for å selge blomster for mamma. Kvelden før fylte vi opp den store blå bilen vår, og kvart på seks om morgenen i går var det avsted med det første lasset. Pakket ut blomstene ganske kjapt, og tok en tur til. Klokka ti var alt kjørt bort til Åna-Sira, og vi var klare til å åpne.

Der ble vi stående å selge planter, blomster og dilldall til en god pris helt til klokka tre. Til tross for mitt håp om å klare tilbaketuren på kun ett lass, var det ikke mulig, så vi kjørte to ganger nå også (selv om vi faktisk hadde solgt en del! Kanskje halve den ene bilen…) Ikke før halv 7 kunne vi si oss ferdige (og da hadde vi ikke en gang pakket utav den siste bilen). Etter denne lange, kjekke og slitsomme dagen hadde jeg hovedansvaret for ungdomsmøtet på Betania. Jeg fikk ikke altfor mye tid til å forberede meg skikkelig, men jeg tror Gud hadde kontrollen hele tiden. Det ble et møte med nydelig musikk, et tydelig gudsnærvær og noen oppmuntrende og kloke ord fra pastoren vår.

En kjekk dag, men herlig å stupe i seng etterpå!

1 kommentar

1 thought on “Åna-dagen

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *