Konsert med Compass og Building 429!

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Fredag var en flott dag. Jeg jobbet, badet og gikk på konsert på Egersund Arena. Konserten var voldsomt bra! Jeg blir mer og mer glad i Building 429! Og oppvarmingsbandet, Compass, er også kjempeflinke. Har hørt dem en gang før, på Moi. Compass er et norsk band som spiller kristen musikk. Veldig flinke! Building 429 er fra USA, og synger sanger i omtrent samme sjangeren som Casting Crowns.

Min anbefaling er i hvert fall å ta en kikk på Building 429 på youtube eller spotify eller noe. Utrolig bra tekster, og herlig musikk også 🙂 Hvis de kommer til Norge igjen, er jeg garantert der!

musicnodes
Building 429: One Foot

Compass

Jentene mine sammen med vokalisten i Building 429.

Ida sammen med Compass

Lurer du forresten på hvorfor de heter 429 til slutt? Det står for bibelverset Efeserne Kap. 4, Vers 29 🙂

 

1 kommentar

1 thought on “Konsert med Compass og Building 429!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *