Bytur og Piknik

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Dette har vert en helt fantastisk dag!

Etter et par timer med jobb i planteskolen, tok jeg og Thomas en tur til Forus for å hente Pc’en min fra reperasjon. Må si at jeg er veldig imponert over servicen på Lefdal! Anbefales! Ellers koste vi oss en del med kebab, shopping, tur på Brusand-stranda i sommervarmen, og i hverandres selvskap. Utrolig kos.

 

 

Da vi kom tilbake til Haua, gikk jeg og Yvonne til Linepollen (En badeplass) på Piknik og Grilltur. Det var så nydelig og varmt at jeg til slutt ikke klarte å la være å bade, på tross av at jeg ikke hadde badetøy… Godt jeg hadde ok undertøy på meg i dag 😉 Hamburgere gikk ned på høykant, og vi koste oss glugg i hel med sol, fuglesang og en gjeng folk som badet.

Da jeg kom hjem vannet jeg en del sommerblomster: det er så travelt i butikken (som moren min eier) nå, at vi får nesten ikke tid til å vanne i løpet av dagen. Nå er klokka assert midnatt, så jeg tror det er på tide å fullføre dette innlegget og komme seg i seng til arbeid i morgen.

 Slik var min første dag i ferien. Ikke værst, eller hva?

2 kommentarer

2 thoughts on “Bytur og Piknik

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *