Ferien er i gang

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Nå har jeg sommerferie!

Det kjennes helt ubeskrivelig deilig å vite at eksamen er ferdig, og at noen varme, herlige dager venter meg. Det har vært nermere 30 grader i skyggen i dag, og jeg nyter det! Eksamen gikk som den gikk: tror det gikk nokså bra, men jeg ble sinnsykt stressa: var litt for dårlig tid til å ta det i mitt eget tempo. Etter den var det rett hjem for å gjøre i stand til mamma sin 50-årsdag. Masse kos! (må skrive mer om det i morgen eller noe) Kan jo avsløre at overraskelsen jeg snakket om tidligere her på bloggen var gaven til mamma! Kjempegøy!

I morgen er planen å hente Pc’en min hjem igjen. Det blir deilig. Ellers kommer livet de neste dagene til å bestå av sol, jobbing, sokndalsdager, tivoli, stå på stand og rett og slett kose meg! Har blitt lite sosialliv de siste dagene, med eksamen og alt. Men håper det snart tar seg opp 🙂

Kosepusen til Thomas <3

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *