Babling om det travle livet mitt

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Det er så travelt for tida. Det er tusen ting jeg skulle ønske at jeg fikk tid til, og det er så vanskelig å prioritere…

I går gjorde jeg noe helt nytt og skummelt: var vikar på skolen! Jeg har vert i praksis før, men det er liksom ikke det samme. Da er vi jo 4 studenter og en lærer. Nå var jeg helt alene. Veldig spennenede, spesielt siden jeg var i tredje klasse. Jeg kommer nok til å skrive meg opp på vikarlista igjen så fort jeg er ferdig med eksamen, så jeg kan få prøve meg mer. Men akkurat nå trenger jeg å fokusere litt på matten.

Akkurat det skal jeg gjøre i dag. Skal treffe en gjeng med mattestudeter i dag på sola og gjøre noen oppgaver. Satser på at det blir bra! Ellers så får jeg skvise inn litt morro og 17-mai-feiring… Skal også på et 16. mai-arrangement i kveld:) Kan jo ikke helt miste det sosiale livet heller!

Dessuten gleder jeg meg veldig til en overraskelse som snart skal avsløres… Dette har jeg gledet meg til i over ett år 🙂

2 kommentarer

2 thoughts on “Babling om det travle livet mitt

  1. Oi, så spennende! Tenker du gjorde det kjempebra! 😀 Du er jo kjempebra!
    ÅÅåååååå skal sååå nerde bloggen din til du avslører det! Nå ble jeg ikke lite nysgjerrig 😛

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *