Bilder fra forrige forening

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Å starte en forening i høst er nok noe av det mer lure vi gjorde! Nå er vi en hel gjen med hobby-glade jenter som koser oss rett som det er. Skikkelig positivt å få henge med sånne greie folk! Her er et lite innblikk i hvordan vår siste forening var…

Som alltid var det massevis av kose-mat


Herlige, leende folk. Jeg brukte en del av tiden til å tegne de andre, i tillegg til at jeg laget bursdagsgaven til Andrea.

 

Ida begynte like godt å sy en kjole hun også, så nå er vi tre stykker som syr!

Det ble også tatt uhorvelig mange bilder. Desværre (og heldigvis) med mitt kamera, så jeg fikk litt av en slettejobb når jeg kom hjem. Silte vel bort omtrent 300 bilder, tror jeg..

Gleder meg alt til neste gang!

1 kommentar

1 thought on “Bilder fra forrige forening

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *