Magiske Øyeblikk

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Dette innlegget er inspirert av Tuva.

 

MAGISKE ØYEBLIKK:

Å våkne om morgenen av at sola skinner på rommet og kjenne meg fullstendig uthvilt, og å vite at jeg ikke trenger å stå opp før jeg vil. Så blir jeg så gira av den blåe himmelen at jeg kommer meg opp allikevel, uten å streve med å åpne øynene. De er bare Helt klare for en herlig, nydelig dag. Dette er et fantastisk øyeblikk som jeg håper jeg får flere av i løpet av sommeren 🙂

 

 

Å holde i den varme, gode handa til kjæresten min. Den trygge, stødige handa. Å vite at han kommer ikke til å slippe taket i meg, selv om han blir irritert eller skuffet. Rett og slett å vite at jeg er elsket, for den jeg er og på tross av den jeg er. Sånne øyeblikk er så dyrebare: å kjenne seg elsket. Å kjenne seg trygg og å kjenne seg tatt vare på…

Å sitte på en pute av mose og kjenne små gresstrå kile meg på underarmen. Å kikke på noen småfugler som bader seg i sanden eller ekkorn som leker i tretoppene. Høre bekken sildre nedover steinene med en beroligende og musikalsk lyd. Naturen gir meg så mange magiske øyeblikk…

Å le så høyt og lenge at du får vondt i magen. Å ha så gode venner at de ler med, og at alle er trygge på hverandre. Å kjenne seg godtatt samtidig som jeg har det helt utrolig morro. Å le sammen av morsomme latterer og rødsprengte hoder helt til tårene spruter. Rett og slett å bare le og le, uten en tanke på noen vonde ting.

Det er virkelig noen herlige øyeblikk, og flere finnes. Jeg blir glad av å tenke på det. Hva er noen av dine favoritt-øyeblikk?

2 kommentarer

2 thoughts on “Magiske Øyeblikk

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *