Tre år med Thomas

Categories B opplevelser og hverdagsliv

I dag er  det tre år siden Thomas spurte meg om vi skulle være sammen, og jeg svarte ja.

Tre gode år.

Tre år med oppturer og nedturer

tre år med kompromisser og avtaler

tre år med å ha noen å snakke med

Noen som bryr seg

Noen som elsker

Noen å elske

Dette innlegget ble forholdsvis kort, men hvis du vil lese mer kliss og romantikk, kan du sjekke ut:

You’ll be the prince and I’ll be the princess – Et innlegg med romantiske historier fra mitt og Thomas sitt liv sammen, og en haug av flotte bilder av oss. (klissete)

Thomas og Ingrid – et innlegg som handler om vårt forhold. Hvordan vi passer sammen, og noen gode minner. Skrevet da vi hadde vert sammen i ett år. (litt klissete)

Hva er et parforhold for deg? – et innlegg som handler om hva jeg legger i et parforhold, bl.a. hvilke verdier som er viktige.

Skal dere ikke snart gifte dere? – et innlegg som handler om mitt syn på forlovelse, ekteskap og ellers livet sammen 🙂

 

3 kommentarer

3 thoughts on “Tre år med Thomas

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *