Aktiv, glad og effektiv :)

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Helga har vert strålende! Dagen i dag har gått med til å skrive et dikt, feire bursdagen til Thomas sin far, gå på møte på Betania, og en Fotoshoot. Fikk meg jammen nytt profilbilde på facebook!Jeg har tatt mye bilder i det siste, og de vil komme på bloggen når jeg bare får tid til å sette meg ned litt lenger… Snart kommer også resultatet av sy-kjole-prosjektet mitt! Er storfornyd!

Skal snart legge meg i trygg forvissning om at jeg skal gjøre noe nyttig i morgen også: Øve på eksamen, og gå på forening. Mens dere venter på at jeg skal få tid til å blogge bedre, kan dere kose dere med disse herlige stemningsbildene 🙂

Litt feil hvitbalanse her, men jeg orker ikke å fikse det i kveld.. Chessie sa det var ok med litt blåfarge i pelsen 😉

5 kommentarer

5 thoughts on “Aktiv, glad og effektiv :)

  1. Barnevernetsbarn: Jeg kan legge det ut om du har lyst til å lese, men det er egentlig ingenting i forhold til de diktene du skriver…
    Det var bare et litt mer personlig dikt til ei venninne som hadde bursdag, så det er ikke akkurat de dypeste meningene:)

  2. Åh, det hadde vært kjempe fint! Elsker dikt, både dype og de mer muntre! Syns det er inspirerende å se hva andre har skrevet, og jeg er sikker på at det du har skrevet til venninnen din er bra! Slike personlige dikt er alltid gøy, spesielt for de det gjelder! 🙂 Men om de er for personlig, skjønner hvis du ikke vil dele de her!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *