Konsert i kveld, og snart sommerferie!

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Jeg klarte utrolig nok å forsove meg den ene av to dager jeg skal på skolen denne uka. Jeg som nesten aldri forsover meg! Jeg våknet iallefall rett før bussen gikk, så da ble jeg bare hjemme (hadde så få timer i dag, at neste buss hadde vert meningsløs å ta). Været er helt over all forventning: Sommervarmen er her! Nettopp nå er det 27 grader i sola på terrassen. Jeg stokoser meg. Fredag er siste dag med undervisning: helt surrealistisk! Så er det bare eksamen igjen…

I kveld bærer det på konsert. Tidenes Konsert med Matt Redman i Kristiansand! Jeg gleder meg enormt, for Redman er forfatteren av mange av mine favoritt-lovsanger. Dessuten av den utrolig boka “The Heart of Worship” som jeg har skrevet litt om på bloggen min i <dette innlegget>

Her har dere noen godbiter fra Matt Redman:

 Matt Redman – 10 000 Reasons

 Matt Redman – The Heart of Worship

 

Søk ham opp – omtrent alle sangene er nydelige!

2 kommentarer

2 thoughts on “Konsert i kveld, og snart sommerferie!

  1. Hei kjære deg!! Heldige du som skal på konsert med Matt Redman! Det har jeg også lyst til !!! Å, det blir sikkert knallbra – kos deg masse, masse! Første gang jeg er innom bloggen din her nå – for du la jo igjen sånn en nydelig kommentar til meg. Det rørte meg veldig, tusen tusen takk!! Jeg kommer innom og kikker her igjen siden når jeg har bedre tid – men enn så lenge ble dette bare en liten hilsen. Håper du følger meg videre på ny bloggside. God klem til deg og nyt kvelden!!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *