Romantisk Piknik på vår-enga

Categories E Natur og Turer

I det øyeblikket jeg betalte visste jeg at dette var begynnelsen på noe nytt! En lilla, prikkete duk og matchende kjøleveske ble kjøpt for under 150 kroner! Mitt første Piknik-sett! Søndag var tiden kommet for å teste det ut. Jeg inviterte med meg Thomas på en litt “mystisk” date. Sa ingenting om hva vi skulle, bare at han ikke måtte spise først. Han fikk nok sine mistanker når han så veska, men vi gikk opp på en haug i nærheten, og satte oss ned med tidenes måltid. Jeg hadde kjøpt inn favorittbrusen til Thomas, og kokt egg til ham. Gøy å gjøre noe for dem man er glad i! Tror han ble ganske glad også, spesielt da jeg reddet ham fra å sette seg i en maurtue…

 

 

Rett og slett bare Herlig! Enda bedre ble det da foreldrene til Thomas grillet til oss senere på kvelden. En fantastisk, ubetalelig søndag!
Den siste uka har også vært helt fantastisk! Får ikke tid til å blogge om alt, men noe kommer etterhvert 🙂

1 kommentar

1 thought on “Romantisk Piknik på vår-enga

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *