Mitt drømmebryllup

Categories U Bryllup

Det er ikke det at jeg har tenkt til å gifte meg helt med det første, men de aller fleste jenter har noen tanker om hvordan dette skal foregå. Spesielt blir det også når flere og flere av vennene mine gifter seg, og jeg leser blogger om folk som skal gifte seg snart. Kan jo ikke annet enn å bli smittet av spenningen, gleden og lysten etter å designe det perfekte bryllupet!

Når jeg tenker på bryllupet mitt har jeg alltid tenkt at jeg vil ha et tema. Det kunne være bare et fargetema, men aller helst et litt mer gjennomført tema som sier noe om både meg og den jeg gifter meg med. Et tema jeg har tenkt mye på, og som passer til meg og Thomas er skogen. Derfor tar jeg litt utgangspunkt i det i dette innlegget 🙂

 

Location og omgivelser

Jeg har sett for meg et litt snehvit-aktig eventyrtema. Helst med tamme rådyr som vakter og duer som bærer sløret. Derfor har jeg lenge drømt om en utendørs vielse i skogen på våren, eller tidlig på sommeren..


Kjolen

Når det gjelder kjolen, er jeg kjempeusikker! Har ikke noen voldsomme krav, utenom at den må være hvit. Jeg elsker sølvdetaljer, så det er mye mulig de kan forekomme. Ellers tenker jeg at jeg vil prøve mye forskjellig, og finne den kjolen som gir meg den beste følelsen:) Bildene under er noen jeg falt for med en gang 🙂

Kake, Blomster og Pynt

Alt skal helst følge tema! Når det gjelder blomster har jeg tenkt mye på en blanding av de klassiske, vanlige, og av villblomster som hvitveis. Hvitveis er utrolig nydelige, og hvitt passer jo alltid til bryllup! Det hadde også passet fint til et vår-skog-tema. Liljekonvall har jeg også tenkt mye på. Det er en av mine favorittblomster, fordi de er så nydelige, og så lukter de så enormt godt. Hadde jo passet ypperlig i en brudebukett også, eller hva?

 Bildene i dette innlegget er ikke tatt av meg.

4 kommentarer

4 thoughts on “Mitt drømmebryllup

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *