Fruktfest (kunst)

Categories A Hobby

Tusen ting er ganske så mange ting, og det er omtrent så mange ting jeg har drevet med i det siste. Blandt annet skaffet jeg meg en ny hobby i dag!

Thomas og jeg hadde litt tid til overs, og bestemte oss for å ta noen bilder. En middels normal og ofte spennende date-type i vårt forhold, som passer godt til vår felles fotointeresse. Tema for dagens Shoot ble “frukt.” Etter en tur på google var vi kjempe-inspirerte, og laget mye gøy! Det jeg likte best var å skjære ut mønstre i vannmelonen. Ble litt av et kunstverk, og nå er jeg skikkelig gira på å kjøpe meg flere vannmeloner! (Her kommer den nye hobbyen inn – vannmelonskulpturer!) Fun Fact: Når mattelæreren min, som kommer fra Ukraina, skal si “million” sier hun “Millon.” Mange lurte lenge på hvorfor i alle dager hun snakket om meloner i mattetimen…

Tror jeg lar bildene tale for seg selv:

Det er alltid kjekt å prøve noe nytt og kreativt! Mest sannsynlig kommer ikke dette til å være den siste vannmelonen jeg skjærer i. Neste gang skal jeg skaffe meg en bedre kniv…

Stilig?

Har du lyst til å prøve dette en gang? 🙂

2 kommentarer

2 thoughts on “Fruktfest (kunst)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *