Tilbake til dagliglivet

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Det er en utrolig annerledes hverdag jeg har i ferien. På den ene måten er det egentlig bare litt mer av alt det jeg gjør til vanlig uten skole eller matematikk. Men sett på en annen måte er det virkelig en befrielse. Jeg slipper å åpne en eneste skolebok. Jeg slipper å tenke matte hver eneste dag, og jeg slipper mange krav og forventninger. Det gjør at jeg får mere tid til å stille de andre forventningene rundt meg. Tid til å jobbe, tid til venner, tid til meg selv og tid til Gud.

Nå gruer jeg meg til å sette meg inn i matten igjen. Hvis noen måtte lure, så er altså matte mitt eneste fag dette halvåret. Gruer meg til å begynne å tenke sånn igjen. Men jeg vet jo at det er greit når jeg kommer inn i det. Det føles bare så tungt de første dagene etter ferien. Dessuten nermer eksamen seg fort nå. Egentlig synes jeg bare det er greit. Jeg vil bli ferdig med det! (Angsten kommer nok i morgen når jeg skal på skolen og føler jeg har glemt alt)

Ferien har vert flott og ganske rolig. Nå ser jeg fremover på mai måned som er stappfull av Events. Og vet du hva? Jeg gleder meg!

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *