Turer i Påsken

Categories E Natur og Turer

Det har blitt mange turer i påsken! Har ikke gått glipp av verken grilling, kvikklunsj eller gode folk. For at det ikke skal bli tusen turinnlegg legger jeg ut bilder fra flere turer i dette innlegget.

 

1. Venninnetur forrige mandag

Charlotte, Monica og meg gikk opp mot Lindland, og opp en koselig gammel kjærrevei. Elsker sånne stier, de er perfekte for en herlig tur i flotte omgivelser.

2. Hyttetur til Egeland på langfredag

Sammen med Thomas sin familie, og noen venner gikk vi av sted opp mot Egeland hvor Thomas sin familie har hytte. Der koste vi oss med masse vind, fint vær og grilling. Skikkelig kos med unger også! Jeg og Vilde (6) gikk en tur og fant “skatter” i naturen. Utrolig hvor facinerende kongler og sopp kan bli når du ser etter som et barn!


3. Påsketreff på Immerstein på lørdag.

I stedet for å ha vanlig ungdomsmøte denne lørdagen, var vi på grilltur. Noen spilte volleyball og trillet påskeegg også. Når det begynte å bli kaldt, trakk vi ned mot huset til Helge. Der ble det også mye kos og masse bra folk før vi tok kvelden.


Måtte bare ta med dette fine bildet av min flotte kjæreste!

4. Tur fra Fardal til Rossland til Lindland på påskeaften.

Thomas, Daniel og jeg gikk oss en litt lengre tur i går. Var herlig med masse frisk luft, og litt antydning til gnagsår når jeg kom tilbake.  Synes dessuten dette skiltet var utrolig gøy!

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *