Hobbyfronten – Ferdig syprosjekt.

Categories A Hobby

På hobbyfronten er jeg ganske så gira på sying. Heklingen har jeg lagt på is, men jeg strikker også litt innimellom (holder på med noen litt merkelige sokker) Så foreløpig er det hovedfokus på nyttårsforsettet mitt: å lære meg å sy på symaskin! Det er egentlig en stund siden jeg sydde disse singlettene, men siden det var en gave til Charlotte kunne jeg ikke legge ut bilder før 🙂

Kjøpte singlettene billig, og sydde på korset selv. Prøvde meg med litt forskjellige sting og greier, og det ble ikke så ille. Kjekt med litt hjemmelaget preg på ting, og gøy når jeg visste at Charlotte ønsket seg nettopp sånne singletter, men ikke hadde funnet noen i butikkene…

 Hva synes du?

5 kommentarer

5 thoughts on “Hobbyfronten – Ferdig syprosjekt.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *