Jeg har egentlig veldig mye å blogge om for tida, fordi jeg har gjort veldig mye spennende. Tida strekker bare ikke til, så i stedet for å bruke superlang tid på å skrive fine innlegg, legger jeg nå ut et litt rotete og halvgjennomtenkt innlegg: bare for at det ikke skal bli for stille på bloggen, og slik at dere som faktisk bryr dere om hva jeg driver med har litt peiling. Det er nokså upraktisk at når jeg har mest å blogge om, har jeg minst tid til å gjøre det… Men innleggene kommer nok etterhvert 🙂

Nå som ferien har begynt, har jeg kost meg masse! Har truffet masse gode venner, og jobbet hver dag. Pengene til symaskin er snart i lomma, og jeg gleder meg! Apropos symaskin, så skal jeg på forening i dag igjen, og håper litt på å bli ferdig med kjolen min da <3 Litt merkelig, men jeg føler nesten at livet har vert travlere nå i ferien enn på skolen. Men så er jo arbeidsdagene lenger enn skoledagene også, da… Det beste med ferie er nok alle vennene jeg får tid til.

 Jeg er også ferdig å faste fra sjokolade: herlig med den billige kvikklunsjen! 

 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *