Min Monica drar av sted

Categories G Reise og ferie

Jeg har ikke bare en, men to Monica’er som reiser fra meg i morgen! Den ene til Oslo, og den andre til Paris. Det får meg til å glede meg enda mer til jeg skal ut å reise igjen…

Dette året kommer til å inneholde en del reising: spesielt sommeren. Jeg skal blandt annet til Tyskland, Italia, Polen og Ukraina! Dessuten til pappa i Hedmark. Det blir helt fantastisk! En herlig teamtur til Ukraina sammen med masse ungdommer i buss: det kommer garantert til å bli både spennende og innholdsrikt. Og en kjekk tur med kjæresten for å besøke et vennepar som er misjonærer i Tyskland og Østerrike. Konge! Gleder meg stort^^

 

Paragliding i Latvia

Shopping i Antwerpen, Belgia

Kos på Stranda i Den Haag, Nedeland

En herlig dag i Budapest, Ungarn

Barnefestival i Ungarn

Fornøyelsesparken Heide Park i Tyskland

Jeg elsker å reise!

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *