Arbeid med Ungdom

Categories B opplevelser og hverdagsliv

For tida er det masse som skjer i ungdomsarbeidet jeg er leder i. I to uker fremover nå har menigheten min besøk av et Team i fra Acta bibelskole. De skal hjelpe oss med å få flere folk med på møtene, og forhåpentligvis vil flere ta imot den gaven Jesus har til dem!

Det hele starter skikkelig på onsdag. Da skal teamet innom ungdomsskolen og dele ut flyers som vi har brukt helga på å klippe ut. Alle ungdommene her på Haua får dermed info om at vi de to neste ukene har åpent hus på Betania to hverdager i uka. Det vil bli kiosk, mat, spill og mye sosialt. I tillegg til å være veldig gøy, blir dette forhåpentligvis en inngangsport til å komme på møtet på lørdag, og vi kan bli kjent med mange nye, flotte folk.

På lørdag satser vi skyhøyt! Jeg kjenner jeg er kjempegira! Før møtet skal vi ha aktiviteter. De som kommer kan velge mellom Paintball og Scrapbooking. Jeg har forresten lederansvaret for scrappe-gruppa. Etterpå blir det møte med fullt band (noe som ikke er så vanlig lenger) og masse bra! Jeg gleder meg kjempemye. Her er flyers’en jeg og Sara laget for uka:

Ellers jobber jeg også litt med teamturen vi skal på i sommer. Der er jeg også leder. Vi skal til Ukraina med godt og vel 40 ungdommer, og omtrent full buss. Det blir helt topp! Så nå er vi så vidt i gang med å samle inn penger til turen.

Det er så masse å glede seg til fremover! Bare denne uka skal jeg på cafe med Yvonne, treffe masse bra ungdommer på åpent hus-kvelder, ha forening igjen og sy videre på kjolen min og ha det helt fantastisk!

4 kommentarer

4 thoughts on “Arbeid med Ungdom

  1. VeronicasBoble: Rogaland… Nerme Egersund, hvis du har hørt om det. Ellers ligger det sør for Stavanger 🙂 Selve stedet heter Sokndal, eller Hauge i Dalane.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *