Småprat og bilder

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Livet flyr avsted, og jeg har så masse å gjøre som ikke er blogging! Den siste uka har jeg blandt annet sydd på kjole, jobbet og feiret bursdagen min med ei venninne med kino, mat og overnatting. I dag er planen: Først bake en kake. Gå på møte i meningheten. Gå i bursdag til mamman til Thomas. Og i kveld bærer det til ungdomspastoren på 18+ samling med en flott gjeng!

Blir nok en utrolig innholdsrik dag med masse bra folk og mye morro. Livet mitt forøvrig består for tiden av matematikk, et splitter nytt kjøleskap, gode venner og en helt fantastisk kjæreste!

Dere skjønner: jeg hadde en kjempekoselig tur med Thomas i går. Vi tok turen til Sandes og gikk på møte på Klippen. Traff masse hyggelige folk som jeg har glemt  navnene til (hvorfor kan jeg ikke huske litt bedre!?). Etter møtet spiste vi kebab, og tok en tur på besøk til et vennepar som bor i nærheten. Veldig kjekt å treffe folk som jeg ikke ser så ofte til vanlig. Livet er flott og jeg koser meg! Skulle bare ønske jeg kunne ta den gleden min å dele den ut i små porsjoner til folk som fortjener den så mye mer...

Dette innlegget er et slags prate-innlegg som jeg kaller det. Ikke noe klart tema utenom hva jeg driver med for tida. Så i den anledning tenkte jeg å legge med noen bilder jeg er fornøyd med å ha tatt for lenge siden. Den egentlige grunnen er at jeg tar veldig lite fine bilder for tida.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *