Omgitt av Sjokolade

Categories S Mat

v:* {behavior:url(#default#VML);}
o:* {behavior:url(#default#VML);}
w:* {behavior:url(#default#VML);}
.shape {behavior:url(#default#VML);}

Normal
0
false

21

false
false
false

NO-BOK
X-NONE
X-NONE

MicrosoftInternetExplorer4

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:”Vanlig tabell”;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-qformat:yes;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin-top:0cm;
mso-para-margin-right:0cm;
mso-para-margin-bottom:10.0pt;
mso-para-margin-left:0cm;
line-height:115%;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:11.0pt;
font-family:”Calibri”,”sans-serif”;
mso-ascii-font-family:Calibri;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-fareast-font-family:”Times New Roman”;
mso-fareast-theme-font:minor-fareast;
mso-hansi-font-family:Calibri;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;
mso-bidi-font-family:”Times New Roman”;
mso-bidi-theme-font:minor-bidi;}

Nå som jeg faster fra sjokolade får jeg ikke fred. Sjokoladen trenger seg på!

I går var det kantina som startet det. De hadde sjokoladekake. Jeg har bestemt meg for å sjokoladekake ikke er lov, for da blir det litt for lett… Det var ikke noen vanlig sjokoladekake som var i kantina! Denne kaka kostet kun 10 kr. stykket, og hadde mange lag delt med flytende sjokoladekrem. Du kunne se at det var så myk, så myk når den ble spist. Med andre ord en skikkelig Sjokoladekake med stor S. Selvsagt skjedde det også slik at alle jeg gikk med eller satt med den dagen kjøpte seg et stykke av denne herligheten. Og jeg satt å så på den brune massen forsvinne.

Det er ikke bare kantina: På lørdag feiret jeg bursdagen min, og vet du hva jeg fikk? En pakke med påaskeegg, en hel haug pakker med kindermaxi, en pakke med freias sjokoladehjerter, og et eget sjokoladeverksted. Sier litt om hva vennene mine tenker om meg…

Dettte betyr at huset mitt er fullt av sjokolade som ingen spiser. Til og med uten å tenke på de ti platene med vanlig melkesjokolade mamma har i skapet. Hun kjøpte dem på tilbud.

Jeg tror at konklusjonen er at jeg blir testet på det ytterste, og at jeg har utrolig godt av dette på flere måter

 

Ps: Dere som kjøpte sjokolade til bursdagen min: Jeg er ikke det minste utakknemlig! Jeg ble kjempeglad, og gleder meg Masse til påsken, når jeg skal stappe alt i meg^^ Tusen-tusen takk! (og jeg liker at dere kjenner meg så godt)

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *