Hverdagen er helt flott, den!

Categories B opplevelser og hverdagsliv

I dag er det duket for en liten feiring her hjemme. Sisen jeg feiret noen andre sin bursdag på min egen dag forrige uke, skal jeg ta det igjen i dag.

Denne uka har fløyet av sted. For en gangs skyld har jeg vert på skolen hele uka (ingen fridager!), så det har vert litt hardere enn vanlig. Men morro også, med dramakurs! Når vi allerede snakker om skolen kan jeg jo nevne at jeg begynner å slite med matten… Universitetsmatte er ikke så enkelt når man ikke har de beste lærerne lenger:/ Dessuten sliter jeg litt med å velge om jeg skal ha engelsk eller naturfag til neste år..? Tror kanskje det begynner å helle mot engelsk…

Har fått brukt symaskinen litt igjen til å rennovere en singlett (bilder kommer senere en gang), og er superklar for mer sying på forening på tirsdag. DA skal vi prøve å sy en kjole! (kanskje klarer jeg å oppfylle nyttårsforsettet mitt allerede?)

Chessie (hunden min) har vert utrolig oppmerksomhetssyk i dag. Hun lå i senga mi, og med en gang hun merket at jeg var våken kom hun krypende oppover for å få kos. Når jeg så stod opp har hun diltet etter meg hele tiden. Endelig har hun roet seg og ligger ved siden av meg nå og halvsover.

SOLA SKINNER! Dette blir en bra dag!

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *