Lykkesrusen fra våren

Categories O interessa

Nå er det virkelig vår i lufta! Når jeg har jobbet i blomsterbutikken denne uka har det kommet inn litt av hvert herlige vårvarer! Jeg blir skikkelig glad:) Jeg sprenger nesten av glede når jeg tenker på hvor godt jeg har det! Fint vær (sol og skyfritt ute!), gode venner, og en spennende dag foran meg! (lurer bare på når jeg egentlig skulle gjøre matte? Trodde det var noe med en søndag…?)

I hagen er det snøklokkene som blomstrer. Men også krokus og påskeliljer har begynt å spire!


Herlig å ha de nydelige stemorene fremme! Det er vår!

Tenk at det snart er påske! Også de små søte mini-påskeliljene er inne nå.

Til slutt min personlige favoritt: Primula! De nydelige vårfargene gjør meg skikkelig lykkelig! (skikkelig fint stativ også!)

Når jeg er inne på lykke, kan jeg bare ikke vente med å vise dere denne boka jeg fikk av Caroline! SE!!

LYKKE<3

 

Hva gjør deg lykkelig?

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *