Til Minne om Snøen

Categories E Natur og Turer

Nå er snøen regnet bort, og våren står for tur (håper jeg). Det er ufattelig deilig, men i dette innlegget hadde jeg lyst til å legge ut noen bilder av Chessie som leker i snøen. Hun bare Elsker å rulle seg i snø, å bli kastet snøballer på, eller å hoppe og gni seg inn i snøen. (noen må jo like den)

Sånn som dette krabbet hun fremover og gnidde hodet inn i snøen mens bakbeina dyttet. Hysterisk!


Og hun rullet og koste seg masse. Ville nesten ikke gå hjem igjen!

Det er nesten så det er trist (for henne) at snøen er borte. Men når jeg tenker meg om er hun like glad i vann!

2 kommentarer

2 thoughts on “Til Minne om Snøen

  1. Hei 🙂 Måtte jo inn og sjekke bloggen din, fant den via “a worshipping heart”. Bare elsker bloggere som skriver om sin tro og er ærlige om det! Så fint – og tusen takk!! 🙂
    Og dette innlegget om den viltre pelskledde kompisen din, minner om min mors hund – han tar helt av i snøen. Ingenting er så gøy som snø 😉 Selv er jeg gla den smelter nå..jeg vil ha vår 😉 Ønsker deg en nydelig dag – og snart helg. God klem

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *