Tenk at vi har vinter i år!

Categories E Natur og Turer

I begynnelsen av Januar hadde egentlig våren startet her, men til alles overraskelse kom altså snøen en februardag, og med den også kulden.Nå har vi hatt snø liggende i nesten to uker, noe som er helt utrolig her på sør-vest-kysten! Er koselig, men jeg er samtidig veldig klar for vår og sommer. 

I dag tittet solen frem, og jeg og hunden tok en totimers tur i Guds Frie Natur. Herlig og forfriskende! Dagen skal brukes til et møte i menigheten og besøk hos bestemor. I kveld kommer også Gutten Min hjem igjen, så da må jeg selvsagt treffe ham. Innimellom skal jeg presse inn tid til å skrive en oppgave som skal leveres i morgen…

 

 

Kan du gjette hva dette bildet er av? (uredigert)

En snurrende refleks i et tre! Tatt med lang lukkertid, så klart 😉

3 kommentarer

3 thoughts on “Tenk at vi har vinter i år!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *