Prat om uka og livet forøvrig

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Uka er plutselig over. Har ikke fått blogget en eneste gang, noe jeg også forventet. Har vert i praksis og jobbet lange dager. Hver dag har jeg vert hjemme omtrent i 6-tida, og hver eneste dag har jeg hatt en avtale klokka 8. Det gjør at jeg får lite fritid og litt mindre søvn enn vanlig. Var deilig å sove 8 timer nå natt til lørdag!

På kveldstid denne uka har jeg vert ganske så effektiv og fått gjort mye morro! Blandt annet en 4-stjerners Middag med gode venner, ungdomsstyremøte, jesusgruppe, kveldsbesøk og tupperware-selvskap. Virkelig en travel uke!

I dag har dagen gått med til å bake boller og planlegge Jesusgruppe-samlingen som kommer på onsdag. Har dessuten vert på ungdomsmøte nå i kveld. Pastoren snakket om sex og ungdom. Viktig tema som virkelig ikke nytter å “tie i hel.”  Kjekt å komme seg litt ut å treffe folk, men i dag var det også godt å gå tidlig hjem. Skal legge meg tidlig i kveld, så jeg er uthvilt til en ny uke i praksis på Bryne.

Apropos praksis, så går det egentlig veldig bra. Tross lange dager er det utrolig spennende å gøy å få være på en skole! Jeg lærer en hel del, og blir kjent med masse flotte og interessante mennesker. Tror virkelig jeg kan komme til å trives som lærer…

Bildet er tatt for ca ett år siden. Ikke redigert:)

Håper alle dere lesere har en god helg. Jeg vil be for dere den bønnen Paulus bad for menigheten i Efesos (Ef.1.17-19)

Jeg ber om at vår Herre Jesu Kristi Gud, herlighetens Far, må la dere få en Ånd som gir visdom og åpenbaring, så dere lærer Gud å kjenne. Må han gi dere lys til hjertets øyne, så dere får innsikt i det håp han har kalt dere til, hvor rik og herlig hans arv er for de hellige og hvor overveldende hans kraft er hos oss som tror.

(Skrev innlegget i går kveld, Lørdag, men Pc’en klikka, så det ble ikke lagt ut før i dag.)

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *