Lesing, håndarbeid, skole og annet

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Jeg har fått en ny favoritt-bok i bibelen. Efeserbrevet er helt fantastisk! Det står så mye bra at jeg kunne lese det igjen og igjen og igjen.. Anbefales! Du finner det her.

Er skikkelig gira på å sy mer nå, men symaskinen vil ikke funke! Så imens sitter jeg bare å planlegger hva jeg skal sy når jeg får den igang igjen…

Skolen er travlere enn den har vert før, på tross av at vi har fri to dager i uka. Håper jeg klarer å holde tempo oppe resten av året; jeg ser for meg at våren kommer til å bli skikkelig travel med alle mulige teamforberedelser, skole, jobbing osv. Heldigvis har jeg sommerferie (!!) etter 23. mai! Er ikke mange ukene igjen…

Neste uke starter jeg i praksis (som lærer). Travelt! Men gleder meg til å se igjen sjetteklassingene “mine.” Er dessuten spennende å få prøve seg enda mer i det yrke jeg har valgt…

Imens jeg venter på symaskinen har jeg slått meg til ro med å hekle. For tida går det i forskjellige grytekluter, men jeg tror jeg snart må strikke meg noen nye sokker, fordi jeg på mystisk vis klarte å ødelegge nesten alle strikke-sokkene mine på en vask. Skjønner det ikke! Jeg brukte jo ullprogram!(Bildet er av noen babysokker jeg har strikt til en venninne som snart får ei lita jente^^)

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *